• Meer dan 20 jaar ervaring
  • Al 20 jaar de goedkoopste registraties in Nederland

Ben je op zoek naar het antwoord op een specifieke vraag? Grote kans dat hij hiertussen staat. Mocht je vraag nog steeds onbeantwoord blijven, kun je ons altijd bellen op 024-3770880 of mailen op info@nederlandweb.nl.

 

Wanneer is de helpdesk bereikbaar?

Onze helpdesk is op werkdagen bereikbaar via telefoon of e-mail. We hebben een contactformulier opgesteld zodat wij direct met jouw vraag aan de slag kunnen.

Hoe betaal ik mijn hosting en domeinnaam?

Je hebt de keuze tussen een factuur en een automatische incasso. Bij het bestellen geef je aan wat je keuze is.

Hoe zeg ik een van de diensten op?

Opzeggen doe je eenvoudig via het klantenportaal. Opzeggen dien je minimaal 1 maand voor de afloopperiode te doen.

Rekenen wij opstart- of administratiekosten?

Als een van de enige zijn wij duidelijk over onze prijzen. De getoonde prijzen op de website zijn exclusief btw.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Verandert er iets voor je? wijzig het eenvoudig via het klantenportaal.